Çözüm Merkezi Müracaatı
Halkla İlişkiler Müdürlüğümüze bağlı Çözüm Merkezinde vatandaşlarımızın tüm talep, şikâyet ve önerilerini ilgili belediye birimlerimize yönlendirilerek en kısa zamanda doğru şekilde sonuçlandırılması sağlanmaktadır. Çözüm Merkezi ile yapılan tüm görüşmeler, hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle kayıt altına alınarak, talebin takibi için yaşanan süreçler ve sonuçlanan başvurular hakkında ilgili vatandaşlara gerek telefon gerekse mail veya sms yoluyla bilgilendirme yapılmaktadır.
Başvuru Nasıl Yapılır?
· Çorum Belediyesi hizmet binası giriş katında yer alan Çözüm Merkezi (Gönül Kapısı’ndan)
· 0501 100 19 19 numaralı WhatsApp iletişim hattından
· 0364 333 03 33 numaralı telefondan
· Alo 153
· https://ebelediye.corum.bel.tr/web/guest/15 adresinden belediye çalışmaları ve belediye hizmetleriyle ilgili her konuda başvurabilirsiniz.
Ayrıca kurum dışı;
· CİMER,
· Bilgi Edinme
· Açık Kapı üzerinden de tüm başvurularınızı iletebilirsiniz.
Online Müracaat Adresi
https://ebelediye.corum.bel.tr/web/guest/15
Telefon ile Müracaat
0 364 3330333
İlgili Müdürlük
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
Kunduzhan Mahallesi, Farabi Caddesi, No: 22, Çorum Belediyesi Hizmet Binası A Blok, Kat: 1